Космічні відкриття, що викликають подив

0
104

Космос завжди викликав у людей безліч запитань, і кожне нове відкриття и досягнення ставало сенсацією. Варто згадати хоча б перший політ людини у космос чи перші її кроки поверхнею Місяця.

Зараз наука пішла далеко вперед, і сучасна техніка дозволяє роздивитися найменші кратери на Марсі та інших планетах. А повідомлення про НЛО та все ймовірніше існування позаземних цивілізацій роблять його ближчим до кожного.

Нині відбувається те, що років 30-40 тому вважалося фантастикою, – планування польоту на Марс та пошук нових планет, де можливе існування життя.

Додайте сюди ледь не щоденні повідомлення про нові явища у космосі, загадкові сигнали та фотографії інопланетян, і ви отримаєте приблизне уявлення проте, яка колоссальна робота проводиться науковцями та астронавтами у цьому напрямку.

Пропонуємо вам переглянути добірку з восьми найновіших відкриттів у космосі, про які ви ще, можливо, не знали.

Як писав інформаційний портал “Знай.ua”, астрофізики зафіксували сигнал, що був надісланий сім мільярдів років тому.

Автор матеріалу: Оксана Ханас