Експерт розповів, який бізнес найпопулярніший в Україні

0
140

Відкритя бізнесу на їжі не потребує капітальних вкладень, тому українці намагаються починати саме з такого виду діяльності. Про це Gazeta.uaрозповів бізнес- консультант Андрій Степановський.

“За останній рік українці відкрили 5 тисяч бізнесів на їжі. Але це не означає, що всі вони працюють. Деякі існують 2-3 місяці, – пояснює експерт. – Українці нетерплячі і якщо запускають пекарню чи ресторанчик то вже за місяць хочуть аби вкладення повернулися”

Останніх кілька років українці експерементують з екзотичними вареннями, соусами. Випускають нові страви

“Новинки цікаві самому виробнику, тому він впевнений, що ним зацікавляться інші. Ще одна причина — такого немає ніде, тому його куплять. Це не завжи працює. У Харкові бізнесмен почав продавати черепашачі яйця. Привіз їх з-за кордону. Бізнес проіснував рівно рік. Доки всі в його районі не купили по банці тих яєць та спробували по разу. Потім їх їли теща і собака”, – додав експерт.

Бізнес на харчах може окупитися за місяць- два.

“Все залежить від кількості вкладених грошей та величини виробництва. Випічка окупить швидше, – пояснює експерт. – Консервація, гарячі обіди, кафе будуть окуповуватися довше. Велику роль у цьому бізнесі грає реклама. Свою продукцію треба рекламувати скрізь. Найцікавіше, що чоловіки швидше купують нові продукти з екзотичними смаками ніж жінки”.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ